[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمارهای نشریه::
اصول اخلاقی انتشار مقالات::
مقالات آماده انتشار::
نکات قابل توجه نویسندگان::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
بانک ها و نمایه نامه ها

پایگاه مرکز اطلاعات جهاددانشگاهی
بانک مجلات تخصصی نور

بانک اطلاعات نشریات کشور

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فن آوری
سامانه جامع رسانه های کشور

پایگاه مرجع دانش (سیویلیکا)

 پرتال جامع علوم انسانی 

سامانه اطلاعات پژوهشی ایران 

..
شبکه های اجتماعی

لینکدین 

..
سامانه مشابهت یاب متون



 
 نه به سرقت علمی و ادبی 
..

نمایه کلیدواژه ها

تمام نسخه ها
:: آرزوها نقش جهت‌گیری‌های مذهبی درونی و بیرونی بر اهداف و آرزوهای زندگی دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی) [دوره 4، شماره 4]
:: آسیب‌های موجود در فعالیت‌های پرورشی ادراک دانش‌آموزان دبیرستانی شهر شیراز نسبت به فعالیت‌های پرورشی مدارس و بررسی رابطه آن با متغیرهای زمینه‌ای [دوره 2، شماره 1]
:: آموزش و پرورش طراحی و تبیین مدل عدالت سازمانی با رویکرد ارزش‌های اسلامی درسازمان آموزش و پرورش ‌ایران [دوره 6، شماره 2]
:: آموزش و پرورش رسمی جایگاه و نقش تزکیه در گفتمان‌های تربیتی (گفتمان سعادت، گفتمان سلامت، گفتمان ریاضت و گفتمان قرآنی) [دوره 2، شماره 3]
:: آموزش و پرورش رسمی ارائه الگوی نظری تربیت عقلانی جهت نظام آموزش و پرورش رسمی و عمومی براساس مبانی معرفت‌شناختی قرآن‌کریم [دوره 2، شماره 2]
:: آموزه‌های اسلامی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های رهبری آموزشی در آثار منتشرشده مبتنی برآموزه های اسلامی: مرور نظام مند [دوره 9، شماره 3]
:: آموزه‌های اسلام. رفتار فرانقشی در سازمان‌های آموزشی، تحلیل تطبیقی مولفه ها با تاکید بر آموزه های تربیتی اسلام [دوره 4، شماره 1]
:: آنتروپی شانون تبیین ابعاد و مؤلفه های رشد معنوی انسان و تحلیل آن در محتوای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران [دوره 1، شماره 1]
:: آنتروپی شانون. نقد و ارزیابی جایگاه ابعاد و مولفه های قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 4، شماره 1]
:: آنتروپی شانون. تحلیل محتوای کتاب‌های پیام‌های آسمانی و دین و زندگی دوره متوسطه بر اساس مؤلفه‌های هوش اخلاقی میشل بوربا: مدل آنتروپی شانون [دوره 8، شماره 2]
:: آیت الله جوادی آملی واکاوی آموزه های تربیتی سوره یوسف در ساحت های شش گانه تربیت با تاکید بر دیدگاه آیت الله جوادی آملی [دوره 8، شماره 4]
:: اردوی زیارتی و حرم مطهر امام رضا (ع) تجربه دانش‌آموزان زائر دبیرستانی از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع): مطالعه‌ای پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 1]
:: ارزش های اخلاقی اثر بخشی الگوی مدیریت مدرسه محوری و شرایط محیطی بر عملکرد محتوای آموزشی دانش آموزان با نقش تعدیلگری ارزش های اخلاقی [دوره 8، شماره 2]
:: ارومیه روابط ساختاری اخلاق کاری و هدفمندی در زندگی با بهزیستی معنوی معلمان: نقش میانجی درگیری در کار [دوره 7، شماره 3]
:: اسناد بالادستی شناسایی مولفه های تربیت اقتصادی در قرآن کریم و میزان انعکاس آن در اسناد بالادستی [دوره 7، شماره 1]
:: اسناد بالادستی نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران مقایسه ابعاد و مولفه‌های حقوق کودک در پیمان نامه جهانی با اسناد بالا دستی نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 4]
:: اسناد تحولی آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران تبیین ایده دانشگاه ایرانی- اسلامی در اسناد تحولی آموزش عالی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 4]
:: اصول و روش های تربیتی تحلیل مبانی تربیتی کانون های فرهنگی - آموزشی مساجد [دوره 8، شماره 4]
:: اضطراب تحصیلی؛ تاب آوری تحصیلی؛ معنویت و آموزه های اسلامی؛ دانش آموزان اثربخشی آموزش برنامه مبتنی بر معنویت وآموزه‌های اسلامی بر اضطراب و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 1]
:: اعتبار یابی تدوین و اعتباریابی پرسش‌نامه «سنجش میزان گرایش به خطرپذیری در دانش‌آموزان نوجوان ایرانی» در راستای تحقق اهداف تربیت دینی [دوره 3، شماره 3]
:: اعتباریابی واکاوی مولفه‌های شادی در اسلام و اعتباریابی آن با هدف ایجاد و گسترش مدارس شاد [دوره 4، شماره 3]
:: اعمال مبانی، اهداف و اصول تربیت‌دینی دانش‌آموزان مبتنی بر پذیرش دورهرمنوتیک میان افکار، احوال و اعمال در حکمت متعالیه [دوره 5، شماره 4]
:: افکار خودکشی اثربخشی روان درمانی مثبت گرا با تأکید بر آموزه های دینی بر بهبود سازگاری روانشناختی دانش آموزان دارای افکار خودکشی [دوره 5، شماره 2]
:: الگوی تعالی انسانی الگوی تربیت اخلاق فردی و اجتماعی زمینه‌ساز ظهور (الگوی تعالی انسان) [دوره 9، شماره 1]
:: الگوی سهم گذاری؛ مسئولیت‌پذیری؛ سازگاری بررسی اثربخشی مشاوره گروهی با رویکرد سهم‌گذاری مبتنی بر هستی‌شناسی اسلامی در ارتقاء مسئولیت‌پذیری و سازگاری دختران جوان [دوره 7، شماره 2]
:: الگوی سیپ. ارزشیابی نظام آموزشی حوزه علمیه کاشان با استفاده از الگوی CIPP (مورد مطالعه: سطح یک حوزه علمیه کاشان) [دوره 3، شماره 4]
:: الگوی شایستگی - مدیران فرهنگی - نهج البلاغه - مدیریت اسلامی ارائه الگوی شایستگی مدیران فرهنگی از دیدگاه نهج البلاغه [دوره 8، شماره 3]
:: امام محمد غزالی تحلیل مضمون کتاب احیاء علوم الدین و ساخت و بررسی اعتبار و پایایی مقیاس هوش اخلاقی براساس دیدگاه امام محمد غزالی [دوره 5، شماره 2]
:: انس تعیین راهبردهای ارتقاء بهره‌وری آموزش عمومی قرآن (روخوانی، حفظ، درک معنا و انس) [دوره 4، شماره 2]
:: اوتیسم. تاثیر آموزش مهارت‌های ‌مثبت‌اندیشی با تکیه بر منابع معنوی و اعتقادات دینی اسلامی در تاب‌آوری و بهزیستی ‌روان‌شناختی مادران دارای فرزند اوتیسم [دوره 3، شماره 2]
:: اهداف رویکرد نواندیشی اسلامی در حوزه زنان، مبانی و اهداف تربیتی آن [دوره 7، شماره 2]
:: اهداف تربیتی شناســایی و تبیین مفهوم سواد رسانه ای و اهداف تربیتی مربوطه با تأکید بر قرآن کریم [دوره 4، شماره 4]
:: بازی وارسازی (گیمیفیکیشن). تحلیل محتوای انواع بازی و بازی وارسازی (گیمیفیکیشن) در کتاب های درسی قرآن و دینی دوره ابتدایی و محتوای رسمی این دروس در اپلیکیشن شاد [دوره 6، شماره 3]
:: بانو مجتهده امین؛ تربیت اخلاقی؛ دلالت تربیتی؛ سعادت؛ مبانی فلسفی.  تبیین مبانی فلسفی مفهوم سعادت در نظام تربیت اخلاقی بانو مجتهده امین به منظور تدوین چارچوب نظری و دلالت های تربیتی آن [دوره 7، شماره 3]
:: برنامه آموزش فلسفه برای کودکان بررسی تطبیقی تفکر اجتماعی در اندیشه علامه طباطبایی و لیپمن و استخراج دلالت‌های آن در برنامه آموزش فلسفه برای کودکان [دوره 3، شماره 1]
:: برنامه‌درسی طراحی الگوی مطلوب برنامه درسی تربیت دینی در دوره پیش دبستانی [دوره 6، شماره 1]
:: برنامه‌های درسی. سبک زندگی در آموزه‌های تربیتی امام‌رضا(ع) و استخراج دلالت‌های آن در برنامه‌های درسی رسمی و عمومی [دوره 2، شماره 4]
:: بعد روانی – اجتماعی ایجابی و سلبی . واکاوی نمودهای روانی – اجتماعی احسان فضیلت مدارانه به "دیگران" در اسناد تحولی آموزش و پرورش [دوره 6، شماره 3]
:: بهره‌مندی عادلانه از منابع طراحی مدل عدالت آموزشی جهت نظام آموزش و پرورش رسمی و عمومی و اعتبار یابی آن [دوره 3، شماره 3]
:: پایه ششم ابتدایی بررسی رابطه روش‌های تربیتی مادران با مسئولیت‌پذیری پسران (با تاکید بر آموزه‌های تربیت اسلامی) [دوره 2، شماره 2]
:: پدیدارشناسی پیاده‌نظام اسب تروآ: نفوذ آرام اندیشه‌های لیبرال و سکولاریسم در دل جامعه دینی مدارس ایران با تأکید بر عفاف و حجاب [دوره 9، شماره 3]
:: تئوری زمینه‌ای. مطالعه چگونگی نهادینه کردن نمازخوانی فرزندان نوجوان توسط والدین: ارائه مدل مطلوب با رهیافت گراندد تئوری [دوره 4، شماره 3]
:: تحلیل محتوا بررسی جایگاه عناصر کلیدی و اصول پایه ای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در کتاب های درسـی دوره متوسطه اول [دوره 8، شماره 3]
:: تحلیل محتوا جایگاه سلامت معنوی در کتاب های هدیه های آسمانی دوره ابتدایی [دوره 7، شماره 1]
:: تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب درسی پیام‌های آسمان پایه هفتم بر اساس میزان پرداختن به انواع روش‌های تربیت اسلامی [دوره 2، شماره 1]
:: تربیت اجتماعی اصول «ارتباطات میان فردی» بر اساس دیدگاه علامه حلی و استخراج دلالت های تربیتی آن [دوره 4، شماره 2]
:: تربیت اخلاقی؛ تبیین فرآیند؛ دانش‌آموزان؛ نوجوان؛ مدارس؛ نظریه داده‌بنیاد ارائه نظریه داده بنیاد برای تبیین فرایندهای جاری تربیت اخلاقی در مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 4، شماره 2]
:: تربیت اسلامی طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت جنسی بر اساس مبانی تربیت اسلامی [دوره 3، شماره 3]
:: تربیت دینی ضرورت توجه به "قطب سوم" در تربیت دینی و آثار آن بر فضای تربیتی (مربیان، فراگیران و کلاس درس) [دوره 3، شماره 1]
:: تربیت دینی. برگزاری نماز جماعت در مدارس از منظر فقه تریبتی [دوره 8، شماره 1]
:: تعلیم و تربیت اسلامی. تحلیل محتوای کتاب‌های درسی هدیه‌های آسمان دوره ابتدایی از نظر توجه به اخلاق زیست محیطی [دوره 3، شماره 3]
:: تعلیم و تربیت رسمی و عمومی ارائه الگوی نظری عدالت تربیتی در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی براساس مبانی معرفت‌شناختی عدالت فارابی [دوره 3، شماره 4]
:: تغییر درونی مطلوب. الگوی مفهومی تغییر درونی مطلوب بر پایه قرآن کریم: استنتاج اصول تربیتی [دوره 7، شماره 2]
:: تغییر نوع اول و دوم و سوم. مطالعه کیفی الگوی سهم گذاری در مشاوره با رویکرد اسلامی و نقش آن در پایداری تغییرات نوع اول، دوم و سوم مراجعان [دوره 5، شماره 4]
:: تمدن اسلامی بررسی تاریخی - تحلیلی تحول مشارکت در حکمرانی نهاد آموزش ایران با تاکید بر تمدن اسلامی [دوره 7، شماره 3]
:: جانبازان و فرزندان شان بررسی تفاوت‌های بین نسلی به لحاظ دین‌داری و هویت دینی: والدین جانباز و فرزندان ساکن در شهرستان بندر لنگه [دوره 7، شماره 4]
:: جمهوری اسلامی ایران ماهیت گفتمان‌سازی آموزه‌های انقلاب اسلامی و ویژگی های آن در برنامه‌های درسی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 3]
:: جمهوری اسلامی ایران اعتباریابی مدل مدیریت استعداد معلمان ابتدایی در نظام آموزش و پرورش رسمی و عمومی ایران براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 1]
:: جنسیت بررسی روابط والد فرزندی با هویت دینی در دانشجویان : نقش تعدیل‌کننده جنسیت [دوره 6، شماره 1]
:: جهت‌گیری مذهبی. بررسی اثربخشی آموزش شادی با رویکرد اسلامی بر بهزیستی روان‌شناختی و جهت‌گیری مذهبی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره دوم شهر کرمان [دوره 2، شماره 4]
:: حساسیت اخلاقی اثربخشی آموزش ارزش های اخلاقی به شیوه بازی وارسازی بر حساسیت اخلاقی و اخلاق تحصیلی دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی [دوره 9، شماره 3]
:: حلقه کندوکاو فلسفی اثربخشی آموزش فلسفه به نوجوانان بر پرورش باورهای زیبایی شناختی و قضاوت های اخلاقی دانش آموزان دوره متوسطه: به روش حلقه کندوکاو فلسفی [دوره 4، شماره 4]
:: حوزه یادگیری فرهنگ و هنر بررسی مبانی معرفت‌شناختی حکمت متعالیه و استخراج کارکردهای آن در تربیت زیبایی‌شناختی(حوزه یادگیری فرهنگ و هنر) [دوره 3، شماره 1]
:: حوزه‌های یادگیری تدوین چارچوب محتوای اقتصاد مقاومتی با تمرکز بر رهنمودهای مقام معظم رهبری برای ورود به حوزه های یادگیری در برنامه درسی ملی [دوره 3، شماره 1]
:: حیات طیبه تبیین نابرخورداری های معنوی (بر گرفته از آموزه های تربیت عرفانی اسلامی) در تربیت و مواجهه با نیازمتربی از دیدگاه مولانا در راستای تحقق حیات طیبه [دوره 4، شماره 3]
:: خانواده بررسی تنگناها و مشکلات اجرایی طرح شهید بهنام محمدی و ارائه راهکارهای ارتقاء آن (مطالعه موردی استان زنجان) [دوره 6، شماره 4]
:: خودکارآمدی تحصیلی و آموزه های قرآنی تاثیر آموزش هوش معنوی با تاکید بر آموزه های قرآنی، بر واکنش به استرس تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پسر دوره متوسطه شهرستان شبستر [دوره 2، شماره 3]
:: خودکارامدی اعتبارسنجی و هنجاریابی مقیاس فروتنی فکری(CIHS) [دوره 8، شماره 4]
:: داده بنیاد آسیب‌شناسی آموزش و نهادینه‌سازی مفهوم حجاب و عفاف در دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه، درس هدیه های آسمان) [دوره 8، شماره 2]
:: دانش آموزان پیش بینی سرسختی روانشناختی وتنظیم هیجان براساس جهت گیری مذهبی وسبک دلبستگی دردانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 9، شماره 1]
:: دانش آموزان بررسی اثربخشی آموزش های پیش دبستانی مکتب القرآن بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان شهرستان میاندوآب [دوره 3، شماره 1]
:: دانش آموزان تاثیر حفظ موضوعی قرآن بر میزان خودکارآمدی دانش‌آموزان دختر متوسطه اول شهرستان فراهان [دوره 6، شماره 4]
:: دانش آموزان رابطه‌ساختاری‌جهت‌گیری‌مذهبی‌باسرسختی‌روانشناختی‌بامیانجی‌گری‌سبک‌هویت‌در دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 8، شماره 1]
:: دانش آموزان دختر تاثیر حفظ موضوعی قرآن بر خودتنظیمی دانش‌آموزان دختر شهرستان فراهان [دوره 6، شماره 1]
:: دانش آموزان متوسطه دوم روایی و پایایی آماده سازی، و بررسی شاخص‌های روایی و پایایی مقیاس درجه‌بندی رفتار اخلاقی دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 5، شماره 2]
:: دانشآموزان بررسی رابطه بین التزام به تعالیم اسلامی و سطح افسردگی و اضطراب در بین دانش‌آموزان مقطع دبیرستان [دوره 1، شماره 1]
:: دانشجویان بررسی مدل معادلات ساختاری بین دینداری با سلامت روان: با آزمون نقش میانجی هوش معنوی در دانشجویان دانشگاه ارومیه [دوره 9، شماره 1]
:: دانشجویان نقش سرمایه روانشناختی وعمل به باورهای مذهبی در پیش بینی استرس ادراک شده در دانشجویان دانشگاه آزاد کاشان [دوره 9، شماره 2]
:: دانشجویان دانشگاه ارومیه بررسی مدل روابط ساختاری بین هویت دینی و سرمایه اجتماعی با کیفیت زندگی: با آزمون نقش واسطه ای تمایزیافتگی خود در دانشجویان دانشگاه ارومیه [دوره 5، شماره 3]
:: دانشجویان. بررسی اثربخشی آموزش هوش معنوی مبتنی بر آموزه‌های تربیت اسلامی بر آخرت نگری و جهت گیری مذهبی دانشجویان [دوره 7، شماره 2]
:: دانشگاه گیلان رابطه نگرش دینی با عملکرد تحصیلی؛ نقش میانجی تنیدگی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه گیلان [دوره 5، شماره 4]
:: دانش‌آموزان تاثیر آموزش با مدل تغییر مفهومی بر میزان درک فلسفی مفهوم معاد در دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 4]
:: دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم. نقش میانجی‌گری کیفیت زندگی اسلامی در رابطه بین کمال‌گرایی تحصیلی با هوش معنوی دانش‌آموزان [دوره 8، شماره 1]
:: دانش‌آموزان. بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های ‌معنوی(مبتنی برآموزه‌های قرآن کریم و روایات ائمه(ع)) بر شادکامی و سرمایه روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2]
:: دانش‌آموزان. بررسی اثربخشی درمان شناختی رفتاری با رویکرد اسلامی بر اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان [دوره 6، شماره 2]
:: دبیران و نظام آموزشگاهی. بررسی دیدگاه دبیران دوره متوسطه پیرامون فرصت‌ها و تهدیدهای تربیت اخلاقی در نظام آموزشگاهی [دوره 3، شماره 1]
:: دختران اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی از منظر اسلام و روان‌شناسی بر بهزیستی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 2]
:: دلالت‌پژوهی. طراحی الگوی فرایند تصمیم‌گیری مدیران آموزشی با استراتژی ثبات قدم در رویکرد اسلامی. [دوره 9، شماره 3]
:: دلالت‌های تربیتی واکاوی رویکرد «گفت‌وشنود میان فرهنگی» در اندیشه علامه طباطبایی و ارائه دلالت‌های تربیتی آن [دوره 7، شماره 4]
:: دوره ابتدایی طراحی و اعتبار سنجی الگوی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3]
:: دوره ابتدایی تحلیل برداشت اساتید دانشگاه از مولفه های برنامه درسی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی و ارائه الگوی مطلوب [دوره 8، شماره 3]
:: دوره اول متوسطه. بررسی دیدگاه دبیران علوم اجتماعی پیرامون نقش مطالعات اجتماعی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان [دوره 2، شماره 4]
:: دوره پیش دبستان. آسیب‌شناسی آموزش مفهوم خدا به کودکان دوره‌ی پیش‌دبستان از دیدگاه مربیان [دوره 9، شماره 2]
:: دوره دبیرستان بررسی نقش گرایش به اقامه نماز و هوش معنوی بر سلامت روانی دانش آموزان دبیرستانی منطقه 7 شهر تهران [دوره 2، شماره 1]
:: دوره دوم متوسطه بازنمائی ادراک و تجربه خود مراقبتی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه: مطالعه ای به روش پدیدارشناختی [دوره 7، شماره 1]
:: دوره دوم متوسطه پدیدارشناسی پرسش‌های دینی دانش آموزان و تحلیل کتب درسی دین و زندگی براساس آنها [دوره 8، شماره 3]
:: دوره دوم متوسطه. تحلیل تطبیقی راهنمای برنامه درسی دین و زندگی دوره متوسطه دوم با مولفه‌های سبک زندگی اسلامی – ایرانی [دوره 3، شماره 4]
:: دوره متوسطه بررسی محتوای کتابهای درسی قرآن دوره متوسطه اول بر اساس شاخصهای رویکرد اسلامی در تربیت اخلاقی [دوره 6، شماره 2]
:: دوره متوسطه تحلیل محتوای کتاب‌های‌ درسی دین و زندگی دوره متوسطه بر مبنای اصول و روش‌های تربیتی مستخرج از المحجه البیضاء فی‌التهذیب الاحیاء (با تأکید بر بخش عادات و منجیات) [دوره 1، شماره 1]
:: دوره متوسطه بررسی میزان عمل به هنجارهای اسلامی توسط دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه از دیدگاه معلمان و مدیران مدارس و ارایه راهکارهای عملی [دوره 5، شماره 1]
:: دیدگاه اسلامی بررسی محتوای کتاب‌های درسی دوره دوم ابتدایی بر مبنای تربیت اقتصادی از دیدگاه اسلام [دوره 3، شماره 4]
:: دین و زندگی. تحلیل محتوای کتاب‌های پیام‌های آسمانی و دین و زندگی دوره متوسطه، براساس چارچوب بینش‌ها، گرایش‌ها و کنش‌های حِکمی قرآن [دوره 9، شماره 4]
:: راهبرد فرهنگ‌پذیری تبیین فرآیند فرهنگ پذیری بر اساس آموزه های اسلامی با تاکید بر نقش مدارس [دوره 7، شماره 2]
:: رضایت زناشویی. تبیین نگرش والدین نسبت به فرزند معلول براساس باور مذهبی و حمایت اجتماعی: میانجی گری رضایت زناشویی [دوره 6، شماره 1]
:: رفتار شهروندی اثربخشی آموزش مهارت‌های شهروندی مبتنی بر رساله حقوق امام سجاد (ع) بر آگاهی از حقوق شهروندی و عمل به آن در دانش‌آموزان متوسطه اول [دوره 5، شماره 2]
:: روایات اسلامی واکاوی برآیندی آثار فزاینده و کاهنده "علاقه" در تفکر انتقادی از دیدگاه روایات اسلامی [دوره 7، شماره 1]
:: روش آنتروپی شانون بررسی میزان توجه به ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرروش درکتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی [دوره 2، شماره 2]
:: روش الگویی تحلیل سبک زندگی شهید حسین خرازی بر اساس ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت [دوره 9، شماره 4]
:: روش الگویی. بررسی نقش روش الگویی کارگزاران نظام آموزشگاهی در پیش بینی دین داری دانش آموزان دختر شهر تهران [دوره 2، شماره 3]
:: روش‌های تنبیه‌. الگوی تنبیه بر اساس آیات قرآنی و سیره علوی در سازمان‌های آموزشی [دوره 4، شماره 3]
:: رویکرد اسلامی آموزش خویشتن‌بانی به کودکان سنین 7 تا 14 سال؛ با کدام منطق و رویکرد؟ تحلیل نتایج یک مطالعه پدیدارنگارانه [دوره 2، شماره 3]
:: رویکرد اسلامی تأثیر آموزش برنامۀ ارتقاء راهبردهای تفکر چندجانبه(PATHS) بر احترام، همدلی و خویشتن‌داری کودکان پیش‌دبستانی با رویکرد اسلامی [دوره 2، شماره 4]
:: رهبری حکمت محور الگوی رهبری حکمت محور از منظر اسلام در سازمان های آموزشی [دوره 4، شماره 3]
:: سازگاری با مدرسه. روابط ساختاری سبک زندگی اسلامی و موفقیت تحصیلی با واسطه‌گری سازگاری با مدرسه در دانش آموزان دوره‌ متوسطه‌ دوم [دوره 5، شماره 3]
:: سبک رهبری هادی. طراحی الگوی نقش رهبری آموزشی در هدایت‌پذیری دانش‌آموزان با تأکید بر قرآن کریم: سبک رهبری هادی [دوره 9، شماره 1]
:: سبک زندگی مقایسه سبک زندگی مادران حافظ قرآن و همتایان آنان در شهر تهران [دوره 2، شماره 2]
:: سناریو ویزارد سناریوهای پیش روی آینده مدارس حمهوری اسلامی ایران در افق 1420 [دوره 8، شماره 4]
:: سند تحول آموزش و پرورش الزامات حمایت سازمانی ادراک شده در مدرسه صالح در سند تحول آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 1]
:: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ارائه مدل برنامه درسی تربیت سیاسی بر اساس ساحت تربیت اجتماعی – سیاسی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول [دوره 5، شماره 1]
:: شادکامی دانش آموزان رابطه بین متغیرهای هوش معنوی والدین و معلمان و شادکامی دانش‌آموزان دوره ابتدایی: نقش واسطه‌گری بهزیستی معنوی دانش‌آموزان [دوره 5، شماره 1]
:: شهر قم تأثیر آموزش هوش معنوی بر مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه اول شهر قم در سال 99-1398 [دوره 5، شماره 3]
:: شهرستان اردبیل طراحی و اعتبارسنجی الگوی توسعه رهبری معنوی در مدارس ابتدایی شهرستان اردبیل [دوره 9، شماره 4]
:: طلاب (دانشجویان علوم دینی) بررسی میزان و عوامل مؤثر بر انگیزش تحصیلی طلاب سطح یک حوزه علمیه مشهد [دوره 6، شماره 3]
:: عفاف جنسی؛ روابط جنسی پیش از ازدواج؛ پیشرانِ رعایت عفاف؛ چالشِ‎ رعایت عفاف بررسی پدیدارشناسانۀ پیشران‎ها و چالش‎های رعایت عفاف در دانشجویان پسر دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 6، شماره 3]
:: عمل به باورهای دینی اثربخشی بسته اموزشی درس دین و زندگی مبتنی برتئوری انتخاب پر مسئولیت پذیری و عمل به باورهای دینی در دانش اموزان [دوره 8، شماره 4]
:: عمل و رفتار بررسی دیدگاه دانش آموزان پایه سوم دوره متوسطه پیرامون تحقق اهداف قلمرو "عمل و رفتار" برنامه درسی دین و زندگی [دوره 2، شماره 1]
:: فراتحلیل فراتحلیل کمی نتایج پژوهش های پیرامون دروس معارف اسلامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور [دوره 8، شماره 2]
:: فرهنگ ایرانی– اسلامی شناسایی مولفه‌های مدرسه شاد در نظام آموزش ابتدایی ایران بر مبنای فرهنگ ایرانی– اسلامی [دوره 5، شماره 3]
:: فرهنگ‌محور-بوم‌محور. مرجعیت علمی و ارزش‌های بوم‌محور در نقشه جامع علمی کشور [دوره 7، شماره 3]
:: فضای مجازی؛ تغییرپذیری؛ دانش‌آموزان دوره متوسطه فضای مجازی و نقش‌ آن در دگرگونی‌های باورهای دینی دانش‌آموزان: پژوهشی پدیدارشناختی [دوره 8، شماره 1]
:: فقدان پدر مطالعه پدیدارشناسانه مولفه های تربیتی دانش آموزان یتیم از منظر رهبران آموزشی مدارس شاهد [دوره 8، شماره 4]
:: فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران ارائه الگویی نظری در برنامه درسی آموزش حرفه‌ای براساس فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 1]
:: فهم محافظه-کارانه ارزش‌ها تربیت دینی مولفه‌های اثرگذار بر شکاف نسلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم منطقه چهار شهر تهران از منظر والدین و معلمان (با تاکید بر تربیت دینی) [دوره 8، شماره 1]
:: قرآن تحلیل محتوای کتاب‌های درسی به لحاظ میزان توجه به ابعاد زیبایی‌شناسی با تأکید بر زیبایی‌های قرآنی [دوره 6، شماره 2]
:: قرآن کریم مبانی الگوی مشاوره انتخاب احسن مبتنی بر آیات قران کریم [دوره 9، شماره 2]
:: قرآن کریم. اولویت رویکرد تشویق در تعلیم و تربیت بر اساس تقدیم و تأخیرهای لفظی قرآن و ارائه روشهای قرانی برای تحقق آن در آموزش و پرورش رسمی و عمومی کشور [دوره 4، شماره 1]
:: کار و فنّاوری ارتقاء هوش اخلاقی دانش‌آموزان متوسطه اول در درس کار و فنّاوری [دوره 4، شماره 4]
:: کتاب درسی هدیه‌های آسمان واکاوی مولفه‌های آموزش چندفرهنگی در کتاب ‌های هدیه‌های آسمان دوره‌ی ابتدایی بر اساس معیارهای برنامه درسی فلسفه برای کودکان [دوره 8، شماره 3]
:: کتاب های درسی بررسی جایگاه مولفه های تربیت جهادی در کتاب های درسی دوره متوسطه اول [دوره 5، شماره 2]
:: کشف حجاب تجارب زیسته دانش‌آموزان مقطع متوسطه دختر از چالش کشف حجاب در مسیر مدرسه (‌یک مطالعه‌ی پدیدارشناسانه) [دوره 8، شماره 2]
:: کودک مبانی فلسفی پرورش تفکر وخلاقیت درکودکان با تکیه برسند تحول بنیادین آموزش وپرورش [دوره 9، شماره 3]
:: کودکان اثربخشی آموزش مفاهیم معنوی با محوریت مذهب بر امید کودکان [دوره 4، شماره 4]
:: کودکی تعامل بین ساختار و عاملیت و اشارات تربیتی آن برای دوره کودکی؛ با تأکید بر نظریه انسان عامل [دوره 8، شماره 3]
:: گرایش به تفکر انتقادی واسطه گری جهت گیری مذهبی دانشجویان در رابطه بین الگوهای ارتباطی خانواده و گرایش به تفکر انتقادی [دوره 1، شماره 1]
:: گسست اخلاقی. طراحی خطوط اصلی بسته آموزشی «اخلاق مبتنی بر شهود اخلاقی با ملاحظات گسست اخلاقی» و اعتباریابی آن برای دانش‌آموزان متوسطه دوم [دوره 6، شماره 4]
:: گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی نقش آموزش و پرورش در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی (در چارچوب اقتصاد اسلامی) [دوره 7، شماره 4]
:: مادر زمین مدل ادب محیط زیست و تبیین اهداف آموزش محیط زیست بر اساس دیدگاه اسلامی «مادر بودن زمین» [دوره 4، شماره 4]
:: مؤسسه استنادی و پایش علوم و فناوری جهان اسلام (آی‌اس‌سی) روند موضوعی مطالعات حوزه حجاب در پایگاه استنادی و پایش علوم و فناوری جهان اسلام (ISC) به منظور شناسایی حوزه‌های پژوهشی بالغ و نوظهور [دوره 9، شماره 3]
:: مبانی و اصول. تبیین تربیت زیست محیطی بر اساس فلسفه تربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4]
:: متوسطه دوم . بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری مادران با پایگاه هویت و دینداری دانش آموزان دختران دوره متوسطه دوم [دوره 5، شماره 3]
:: مدارس اسلامی. شناسایی مؤلفه‌های ارزیابی آموزشی-رفتاری معلمان و دبیران مدارس اسلامی: مورد مطالعه مدارس طلوع شهر تهران (یک مطالعه کیفی) [دوره 6، شماره 3]
:: مدارس اسلامی. رابطه بین هویت سازمانی و خوش‌بینی تحصیلی با نقش میانجی تصویر سازمانی در مدارس اسلامی شهر تهران [دوره 6، شماره 3]
:: مدرسه. طراحی و اعتبارسنجی الگوی معلم‌رهبری در نظام تعلیم و تربیت [دوره 9، شماره 2]
:: مدل مفهومی. شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های تربیت اخلاقی با رویکرد اجتماعی در دوره ابتدایی و ارائه مدل مفهومی [دوره 3، شماره 2]
:: مدل‌سازی معادلات ساختاری نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی در پیش‌بینی هوش معنوی براساس ویژگی‌های شخصیتی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 4]
:: مدیران آموزشگاهی. شناسایی مولفه‌های مدیریت زمان از منظرآموزه‌های اسلا‌می ‌و اعتبار بخشی آن توسط مدیران آموزشگاهی [دوره 3، شماره 3]
:: مربیان پرورشی شناسایی واعتباریابی ویژگی های فضای کالبدی مدارس بر اساس معماری اسلامی و از دیدگاه مربیان پرورشی [دوره 5، شماره 4]
:: مرودشت بررسی رابطه استفاده از اینترنت، برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای و هویت دینی دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1]
:: مرور سیستماتیک مؤلفه‌های سواد دینی معلمان: مرور سیستماتیک براساس مدل رایت [دوره 8، شماره 2]
:: مشارکت بررسی رابطه بین استفاده جوانان از شبکه‌های اجتماعی و شرکت در مراسم مذهبی [دوره 2، شماره 2]
:: مشارکت والدین؛ راهبردهای آموزش مذهبی؛ کودکان پیش‌دبستانی طراحی مدل راهبردهای آموزش مذهبی کودکان پیش دبستانی در خانواده (پژوهشی آمیخته) [دوره 5، شماره 1]
:: معلمان ابتدایی شهرستان سبزوار روابط ساختاری جهت‌گیری مذهبی با اخلاق حرفه‌ای معلمان: نقش میانجی‌گر تحول اخلاقی [دوره 8، شماره 1]
:: معلمان ابتدایی. تاثیر آموزش ذهنیت فلسفی بر نگرش دینی و مهارت‌های زندگی معلمان [دوره 3، شماره 2]
:: معلمان. روابط ساختاری هوش اجتماعی و خودمتمایزسازی با واسطه‌گری دین‌داری معلمان [دوره 5، شماره 2]
:: معلّمان نقش واسطه ای تصور از خدا در ارتباط با باورهای مذهبی با خوش‌بینی و اخلاق حرفه‌ای معلمان [دوره 9، شماره 2]
:: معیارهای مطلوبیت محتوا کاربست داستان برای آموزشِ حجاب به دختران دورۀ ابتدایی: مطالعه‎ ارزیابانۀ کیفی [دوره 7، شماره 4]
:: مفاهیم دینی اثر بخشی آموزش مفاهیم دینی به شیوه قصه‌گویی بر کنترل خشم و رشد اخلاقی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 4]
:: مقابله مذهبی اثربخشی آموزش راهبرد مقابله مذهبی صبر به شیوه گروهی بر مهارت حل مساله دبیران [دوره 6، شماره 4]
:: مکتب اسلام طراحی الگوی تربیت شهروندی برای دانش آموزان دوره ابتدایی، برآمده از مؤلفه های مکتب اسلام [دوره 6، شماره 4]
:: مکتب اسلامی سبزوار نسبت اصول برنامه ریزی درسی و تربیتی مدرسه حکمت بنیان با سند برنامه درسی ملی : مطالعه موردی مکتب اسلامی سبزوار [دوره 7، شماره 3]
:: ملاصدرا فهمِ دلالت های تربیتیِ (کاربردی) ایده ی اسفار اربعه ی ملاصدرا [دوره 7، شماره 3]
:: مناجات خمسه‌عشر؛ حق‌الله؛ حق‌المعصوم؛ حق‌الناس؛ حق‌النفس‌. شناسایی مولفه‌های انگیزه‌بخش مناجات خمسه عشر بر انس دانش‌آموزان با خدا [دوره 5، شماره 4]
:: مهیاسازی دختران بازنمایی تجربه زیسته مادران در مهیاسازی فرزندان دختر برای انجام تکالیف عبادی [دوره 7، شماره 2]
:: نجات وظیفه‌مندی و نقشهای آموزش و پرورش در ترویج دوستی و برادری میان مذاهب اسلامی و مبانی آن [دوره 7، شماره 1]
:: نظام تربیت رسمی و عمومی. تحلیل مفهوم مدیریت خشم در آموزه‌های تعلیمی سعدی نامه به عنوان یکی از راهبردهای تربیت اخلاقی دانش‌آموزان در نظام تربیت رسمی و عمومی [دوره 3، شماره 2]
:: نظریه اسلامی تعلیم و تربیت هنری؛ ابن عربی؛ ملاصدرا؛ تربیت هنری؛ خداگونگی تبیین چیستی و چرایی تربیت هنری اسلامی در بستر نظریه اسلامی تعلیم و تربیت هنری (با تکیه بر آرای ابن عربی و ملاصدرا) [دوره 7، شماره 4]
:: نظریه تربیت دینی فضامند بومی- جهانی ارزیابی تربیت دینی دانش آموزان دوره دوم متوسطه: مطالعه موردی شهر شیراز [دوره 4، شماره 2]
:: نظریه داده بنیاد. الگوی پارادایمی نقش اذان در اغنای نماز جماعت مدارس [دوره 9، شماره 1]
:: نقش‌های سه‌گانه آموزشی/ پرورشی/ سازمانی تبیین عوامل مؤثر بر مسئولیت‌پذیری دانش آموزان بر اساس رساله حقوق امام سجاد (ع) با تأکید بر نقش مدرسه [دوره 4، شماره 2]
:: نگرش آموزش خداباورانه علم در ساحت نگرش به مثابه راه حلی برای تلفیق تعلیم و تربیت دینی با آموزش علوم تجربی در برنامه درسی ملی [دوره 7، شماره 1]
:: نگرش و مرگ تأثیر آموزش با مدل تغییر مفهومی بر نگرش به مرگ در دانش آموزان دختر پایه دهم دوره متوسطه [دوره 4، شماره 3]
:: نوجوانان دانش آموز نقش جهت گیری مذهبی و وضعیت اقتصادی - اجتماعی در تحول قضاوت اخلاقی نوجوانان دانش آموز [دوره 1، شماره 1]
:: نوجوانان. طراحی چارچوب نظری نظارت اجتماعی نوجوانان براساس اهداف، مبانی، اصول و روش‌های منبعث از تفسیر المیزان [دوره 3، شماره 3]
:: نوجوانی اثربخشی معنویت درمانی مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بر خشم نوجوانان [دوره 4، شماره 2]
:: نهج البلاغه. شناسایی مولفه های سرمایه های روانشناختی دانشجویان از دیدگاه اسلام [دوره 4، شماره 1]
:: والدین و کودکان بازنمایی تجربه زیسته والدین از چگونگی پاسخ‌دهی به سؤالات دینی فرزندان مقطع ابتدایی [دوره 6، شماره 1]
:: وزارت آموزش‌و‌پرورش طراحی الگوی مشارکت مردمی در فرآیند خط‌مشی‌گذاری تعلیم‌و‌تربیت رسمی کشور مبتنی بر نظام معرفتی قرآن کریم [دوره 9، شماره 1]
:: ویژگی‌های علمی اساتید. بررسی عوامل مؤثر بر تربیت دینی دانشجویان دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 4]
:: همسانی درونی. آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی پرسشنامه عوامل آموزشی مؤثر بر تربیت دینی دانش‌آموزان [دوره 4، شماره 1]
:: هوش اخلاقی بررسی رابطه هوش اخلاقی با وجدان‌کاری و تعهد سازمانی با تأکید بر رویکرد اسلامی در مدیران مدارس شهرستان میبد [دوره 2، شماره 3]
:: هوش اخلاقی تدوین برنامه آموزشی ارتقای بلوغ عاطفی مبتنی بر آموزه های اسلامی و ارزیابی اثربخشی آن بر هوش اخلاقی [دوره 9، شماره 2]
:: هوش اخلاقی. اثربخشی بسته آموزشی، پرورش مهارت‌های زندگی مبتنی بر مبانی اسلامی با روش فعال بر هوش اخلاقی دانش آموزان دختر [دوره 4، شماره 1]
:: هوش معنوی نقش واسطه‌ای ارزش‌های شخصی در پیش‌بینی خویشتن‌داری جنسی براساس رابطه مادر- دختر، اخلاق اسلامی و هوش معنوی دانش آموزان دختر شهر اصفهان [دوره 3، شماره 2]
:: هویت ایرانی - اسلامی مدل معادلات ساختاری بین هویت ایرانی - اسلامی با سلامت روان: با آزمون نقش میانجی سرمایه روان‌شناختی [دوره 9، شماره 4]
:: هویت رسانه‌ای مطالعه تطبیقی و طراحی الگوی مفهومی سواد رسانه‌ای مبتنی بر اسناد تحولی آموزش و پرورش ایران [دوره 6، شماره 2]
:: یادگیرندگان. تبیین مفهوم انضباط گفتاری در قرآن و استخراج دلالت‌های ضمنی آن در تربیت گفتاری یادگیرندگان [دوره 3، شماره 4]
:: یادگیری اثربخشی روش تدریس همتایان برمیزان باورهای انگیزشی و یادگیری درس هدیه‌های آسمان دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی شهر فراهان [دوره 6، شماره 4]
:: یادگیری الکترونیکی. تبیین تربیت معنوی برای کودکان با تأکید بر مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تربیت رسمی عمومی ایران و بررسی فرصت‌ها و چالش‌های یادگیری الکترونیکی برای آن؛ [دوره 6، شماره 2]
نشریه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی Journal of Applied Issues in Islamic Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 30 queries by YEKTAWEB 4710
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)