Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Applied Issues in Islamic Education
نشریه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 10, Number 1 (2025-9)
The Validation of the Curriculum Model for the Research Ethics in Student Research Based on the Perspectives of Experts and Teachers
اعتباریابی الگوی برنامه درسی اخلاق علمی در پژوهشهای دانش آموزی بر اساس دیدگاه صاحبنظران و دبیران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explaining the Role of the Teacher from the Perspective of the Holy Qur’an: Proposing a Multifaceted Model for the Contemporary World
تبیین نقش معلم از دیدگاه قرآن کریم: ارائه یک الگوی چند وجهی در جهان امروز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Design and Validation of a Distress Tolerance Model Based on Islamic Teachings
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تحمل پریشانی بر اساس آموزههای دین اسلام
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the Qur’anic Wisdom through the Frameworks of Insights, Tendencies, and Actions in the Textbooks of Hadyahā-yi Āsmānī (Heavenly Gifts) for Elementary School
بررسی حکمتهای قرآنی بر مبنای ساحتهای بینشی، گرایشی و کنشی در محتوای کتب درسی هدیههای آسمانی دوره ابتدایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Exploring the Impact of Harmful Internet Use by Parents on Adolescents’ Critical Thinking and Religious Identity
بررسی نقش استفادۀ آسیبزای والدین از اینترنت در تفکر انتقادی و هویت دینی نوجوانان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Developing and Validating a Questionnaire for Assessing School Organizational Health from an Islamic Perspective
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه سنجش سلامت سازمانی مدرسه با رویکرد اسلامی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles