[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
فرایند پذیرش مقالات
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
اخبار نشریه
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نسخه پیش از انتشار
فایل کامل شماره ها ی پیشین
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
برای داوران
راهنمای داوران
اسامی داوران
ثبت نام و اشتراک
اطلاعات ثبت نام
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
اطلاعرسانی به دوستان
آمارهای نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقالات
سیاست انتشار نشریه
سیاست تعارض منافغ
منشور اخلاقی
مقالات آماده انتشار
نکات قابل توجه نویسندگان
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
بانک ها و نمایه نامه ها
پایگاه مرکز اطلاعات جهاددانشگاهی
بانک مجلات تخصصی نور
بانک اطلاعات نشریات کشور
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فن آوری
سامانه جامع رسانه های کشور
پایگاه مرجع دانش (سیویلیکا)
پرتال جامع علوم انسانی
سامانه اطلاعات پژوهشی ایران
شبکه های اجتماعی
لینکدین
سامانه مشابهت یاب متون
نه به سرقت علمی و ادبی
دوره 8، شماره 3 - ( 1402 )
برگشت به فهرست نسخه ها
بررسی جایگاه عناصر کلیدی و اصول پایه ای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در کتاب های درسـی دوره متوسطه اول
ص. 24-7
10.61186/qaiie.8.3.6
محمود شرفی
*
،
سیروس محمودی
،
مهناز کرمی
چکیده
(926 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(233 دریافت)
تحلیل برداشت اساتید دانشگاه از مولفه های برنامه درسی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی و ارائه الگوی مطلوب
ص. 46-25
10.61186/qaiie.8.3.2
زهرا کوشی
،
نرجس رستگاری
*
چکیده
(609 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(197 دریافت)
تعامل بین ساختار و عاملیت و اشارات تربیتی آن برای دوره کودکی؛ با تأکید بر نظریه انسان عامل
ص. 78-47
10.61186/qaiie.8.3.4
معصومه کیانی
*
،
مهدی سعیدی
،
سودابه خدامرادی مرند
چکیده
(1300 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(229 دریافت)
واکاوی مولفههای آموزش چندفرهنگی در کتاب های هدیههای آسمان دورهی ابتدایی بر اساس معیارهای برنامه درسی فلسفه برای کودکان
ص. 102-79
10.61186/qaiie.8.3.1
وریا نوروزی
*
،
یوسف ادیب
،
جهانگیر یاری
،
رحیم بدری گرگری
چکیده
(902 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(207 دریافت)
ارائه الگوی شایستگی مدیران فرهنگی از دیدگاه نهج البلاغه
ص. 128-103
10.61186/qaiie.8.3.3
حمید نیک زاده
*
،
حمید رضا حاجی بابایی
،
زهرا رضا زاده عسگری
،
ماشاالله ولیخانی
،
وحید واحد جوان
چکیده
(886 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(214 دریافت)
پدیدارشناسی پرسشهای دینی دانش آموزان و تحلیل کتب درسی دین و زندگی براساس آنها
ص. 148-129
10.61186/qaiie.8.3.5
سارا اسدپور
*
،
مراد یاری دهنوی
،
سعیده پدرام
چکیده
(1119 مشاهده)
|
Abstract |
متن کامل (PDF)
(278 دریافت)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.08 seconds with 47 queries by YEKTAWEB 4660
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial
(CC BY-NC)