Journal archive for Google Scholar Robot!
Journal of Applied Issues in Islamic Education
نشریه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 8, Number 2 (2023-8)
Quantitative meta-analysis of researche on Islamic education courses of Universities and higher education institutions of the country
فراتحلیل کمی نتایج پژوهش های پیرامون دروس معارف اسلامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Content Analysis of the Textbooks Payamhay-e-Asemani (Heavenly Messages) and Din va Zendegi (Religion and Life) of Secondary high School Based on the Components of Michael Burba’s Theory of Moral Intelligence: The Shannon’s Entropy Method
تحلیل محتوای کتابهای پیامهای آسمانی و دین و زندگی دوره متوسطه بر اساس مؤلفههای هوش اخلاقی میشل بوربا: مدل آنتروپی شانون
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Pathology of teaching methods of religious concepts with emphasis on the concept of hijab and chastity in schools
آسیبشناسی آموزش و نهادینهسازی مفهوم حجاب و عفاف در دوره دوم ابتدایی (مورد مطالعه، درس هدیه های آسمان)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Lived experiences of female high school students from the challenge of discovering hijab on the way to school (a phenomenological study)
تجارب زیسته دانشآموزان مقطع متوسطه دختر از چالش کشف حجاب در مسیر مدرسه (یک مطالعهی پدیدارشناسانه)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effectiveness of School-Centered Management Model and Environmental Conditions on the Performance Students’ Educational Content with the Moderating Role of Ethical Values
اثر بخشی الگوی مدیریت مدرسه محوری و شرایط محیطی بر عملکرد محتوای آموزشی دانش آموزان با نقش تعدیلگری ارزش های اخلاقی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The components of teachers' religious literacy: a systematic review based on Wright's model
مؤلفههای سواد دینی معلمان: مرور سیستماتیک براساس مدل رایت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles