پیام خود را بنویسید
   [صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمارهای نشریه::
اصول اخلاقی انتشار مقالات::
مقالات آماده انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الكترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در كادر زیر وارد كنید.
..
بانک ها و نمایه نامه ها

پایگاه مرکز اطلاعات جهاددانشگاهی
بانک مجلات تخصصی نور

بانک اطلاعات نشریات کشور

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فن آوری
سامانه جامع رسانه های کشور

پایگاه مرجع دانش (سیویلیکا)

 پرتال جامع علوم انسانی 

سامانه اطلاعات پژوهشی ایران 

..
شبکه های اجتماعی

لینکدین 

..
سامانه مشابهت یاب متون



 
 نه به سرقت علمی و ادبی 
..
:: خوش آمدید ::

مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی

پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش به منظور تحقق وظایف خود در اساسنامه و تلاش برای  "گسترش دانش تعلیم و تربیت اسلامی در نظام آموزشی رسمی و عمومی" و "اشاعه دستاوردهای تحقیقاتی" در این حوزه اقدام به چاپ و نشر فصلنامه علمی مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی می‌نماید. فصلنامه بر اساس مجوزشماره ۱۰۲۷۳۶/۱۸/۳مورخ ۱۳۹۶/۵/۱۵وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موفق به کسب رتیه علمی – پژوهشی شده است. اولین شماره آن در زمستان ۱۳۹۴ به چاپ رسیده است.
 
اطلاعات کتابشناختی نشریه
عنوان: مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی
ناشر : پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش
فاصله انتشار : فصلنامه
نوع انتشار : چاپی و الکترونیکی
حوزه تخصصی : تعلیم و تربیت اسلامی
اعتبار مجله : علمی
زبان : فارسی با چکیده انگلیسی
تاریخ اولین انتشار : بهار ۱۳۹۴
بررسی اولیه : حداقل ۱۰ روز
مدت زمان داوری:حداقل سه ماه
سیاست داوری : دو سو ناشناس
نوع داوری  : حداقل ۲ داور دو سو ناشناس
دسترسی به مقاله ها :رایگان (تمام متن)
حق‌مؤلف (کپی‌رایت) مقالات: حق‌مؤلف مقالات از آن نویسندگان است و نویسندگان مالک و صاحب حق‌مؤلف اثر خود هستند.
رایانامه مجله : eduislamicyahoo.com
:: مقالات منتخب برای انتشار در شماره‌های آتی ::
:: مقالات دارای بیشترین بازدید پذیرفته شده طی 6 ماه اخیر ::
:: آخرین شماره ::
 | تاریخ ارسال: 1399/9/19 | 
XML تحلیل مضمون کتاب احیاء علوم الدین و ساخت و بررسی اعتبار و پایایی مقیاس هوش اخلاقی براساس دیدگاه امام محمد غزالی
دکتر سمیه پوراحسان *، دکتر سارا اسدپور
چکیده -   متن كامل (PDF)
XML بررسی جایگاه مولفه های تربیت جهادی در کتاب های درسی دوره متوسطه اول
محمود شرفی *، سیروس محمودی، مائده پورخواجه
چکیده -   متن كامل (PDF)
XML اثربخشی آموزش مهارت‌های شهروندی مبتنی بر رساله حقوق امام سجاد (ع) بر آگاهی از حقوق شهروندی و عمل به آن در دانش‌آموزان متوسطه اول
دکتر سمیه غلامی *، محبوبه مشهدی زاده
چکیده -   متن كامل (PDF)
XML آماده سازی، و بررسی شاخص‌های روایی و پایایی مقیاس درجه‌بندی رفتار اخلاقی دانش آموزان دوره متوسطه
دکتر فرهاد کریمی *
چکیده -   متن كامل (PDF)
XML اثربخشی روان درمانی مثبت گرا با تأکید بر آموزه های دینی بر بهبود سازگاری روانشناختی دانش آموزان دارای افکار خودکشی
پری ملکی، باقر سرداری *
چکیده -   متن كامل (PDF)
XML روابط ساختاری هوش اجتماعی و خودمتمایزسازی با واسطه‌گری دین‌داری معلمان
رضا قدیمی یردوقدی، مریم حافظیان *
چکیده -   متن كامل (PDF)
>
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور
ورود خودکار
بازیابی رمز عبور
::
آمار کاربران
:. کل کاربران ثبت شده: 729
:. کاربران حاضر در وبگاه: 0
:. میهمانان در حال بازدید: 5
::
آمار بازدیدها
تمام بازدید‌ها: 1107688
بازدید 24 ساعت قبل: 1422
::
RSS
UniRSS EN
UniRSS FA

 
::
COPE
          
 این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات،از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثارعلمی پیروی می نماید.
::
Crossref
::
doi
::
open access
::
yektaweb
::
فصلنامه علمی پژوهشی مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی Quarterly Journal of Applied Issues in Islamic Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 55 queries by YEKTAWEB 4256