طراحی چارچوب نظری نظارت اجتماعی نوجوانان براساس اهداف، مبانی، اصول و روشهای منبعث از تفسیر المیزان
|
زهرا دیدگاه1 ، سید صدرالدین شریعتی* 2، سعید بهشتی3 ، محسن ایمانینائینی4 |
1- دانشجوی دکتری فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران. 2- دانشیار تاریخ و تمدن ملل اسلامی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران. ، shari’ati@atu.ac.ir 3- استاد فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران. 4- دانشیار فلسفه تعلیم و تربیت، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایران. |
|
چکیده: (3439 مشاهده) |
|
|
واژههای کلیدی: تفسیرالمیزان، تربیت اجتماعی، نظارت، امر به معروف، نهی از منکر، نوجوانان. |
|
متن کامل [PDF 956 kb]
(1161 دریافت)
|
نوع مطالعه: پژوهشي |
موضوع مقاله:
تخصصي- كيفي دریافت: 1397/6/20 | ویرایش نهایی: 1397/9/11 | پذیرش: 1397/9/11 | انتشار: 1398/1/2 | انتشار الکترونیک: 1398/1/2
|
|
|
|