1. جوادی آملی، عبدالله. ( 1382). رحیق مختوم(شرح حکمت متعالیه). قم: اسرا، چاپ اول. 2. جوادی آملی، مرتضی. ( 1380). اسفار اربعه از دیدگاه عرفا و حکما، مجموعه مقالات همایش جهانی ملاصدرا (جلد 10). تهران: انتشارات بنیاد حکمت صدرا، چاپ اول. 3. حاجی محمد رفیع، آقا محمد رضا، غفاری، ابوالفضل ، مسعودی، جهانگیر، ایمانی نائینی، محسن .(1399). مبانی ، اهداف ، اصول تربیت دینی دانش آموزان مبتنی بر پذیرش دورهرمنوتیک میان افکار ، احوال و اعمال در حکمت متعالیه ، فصلنامه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی ، 5(4): 88-57. 4. حسن زاده کریم آباد، داود. ( 1390). اسفار اربعه در عرفان اسلامی. 1(2). 5. خانی، ابراهیم. ( 1396). بازخوانی مبانی و ساختار مسئله وجود شناسی در حکمت متعالیه بر اساس منطق اسفار اربعه عرفانی طبق خوانش قیصری. اصفهان: دانشکده ادبیات و علوم انسانی کروه فلسفه و کلام اسلامی، چاپ اول. 6. رحیمیان، سعید. ( 1393). دامگه راه و رهزن های سلوک. تهران. نگاه معاصر، چاپ اول. 7. رضازاده، رضا و جلیلیان، زهرا. ( 1396). انسان سالک صدرایی: بازخوانی رهیافت چند وجهی ملاصدرا به سلوک انسان. دو فصلنامه علمی- پژوهشی تأملات فلسفی دانشگاه زنجان. 7( 18): 157-180. 8. رهنما، اکبر. ( 1391). هرمنوتیک پدیدارشناختی به مثابه بنیانی روش شناختی در پژوهش های تربیتی. سومین همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران. 9. صدرالمتألهین، محمد ابراهیم. ( 1360). الشواهد الربوبیه، تعلیق و تصحیح جلال الدین آشتیانی. تهران: مرکز نشر دانشگاهی، چاپ اول. 10. صدرالمتألهین، محمد ابراهیم. ( 1378). اسفار اربعه (مترجم: محمد خواجوی). تهران: انتشارات مولی، چاپ اول. 11. صدرالمتألهین ، محمد ابراهیم. ( 1392). حکمت متعالیه در اسفارعقلی اربعه (سفر اول تا چهارم) (مترجم: محمد خواجوی). تهران: مولی، چاپ اول. 12. صدرالمتألهین، محمد ابراهیم. (1371). الشواهد الربوبیه فی المنهاج السلوکیه (مترجم: جلال الدین آشتیانی). تهران: مرکز نشر دانشگاهی، چاپ اول. 13. عبودیت، عبدالرسول. ( 1392). درآمدی به نظام حکمت صدرایی. قم: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره). 14. کریمی، محمدحسن، البرزی، محبوبه و اسفندیاری، لیلا. ( 1394). بررسی میزان برخورداری کتاب های دین و زندگی مقطع دبیرستان از مولفه های روش تربیت الگویی در اسلام. پژوهش در تعلیم و تربیت اسلامی، 23( 29): 121-133. 15. لهبی، زهرا. ( 1398). ارائه ی نکات کاربردی در ارتقاء کیفیت آموزش علوم تربیتی موجود. مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی ارزیابی کیفیت در نظام های دانشگاهی. 16. مصلح، جواد. (1352). علم النفس یا روان شناسی صدرالمتالهین: ترجمه و تفسیر ازسفر نفس کتاب اسفار. تهران:دانشگاه تهران، چاپ اول. 17. متقی، زهره، بختیار نصر آبادی، حسنعلی، نجفی، محمد، امام جمعه، مهدی.(1397). بررسی مبانی معرفت شناسی حکمت متعالیه و استخراج کارکردهای آن در تربیت زیبایی شناسی حوزه یادگیری فرهنگ و هنر،فصلنامه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی ، 3(1): 148-121. 18. نوروزی، رضاعلی، (1389). پیامدهای تربیتی نفس از منظر ملاصدرا. فصلنامه علمی-پژوهشی اندیشه نوین دینی، 6(23): 91- 112. 19. واعظی، احمد، (1386 ) درآمدی بر هرمنوتیک. تهران: پژوهشگاه نشر و فرهنگ اسلام، چاپ اول. 20. وجدانی، فاطمه .(1398).اصول ارتباطات میان فردی بر اساس دیدگاه علامه حلی و استخراج دلالت های تربیتی آن ، فصلنامه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی ،4(2): 146-123. 21. Javadi Amoli, Abdullah, 1382. Rahiq Makhtoum (Explanation of transcendental wisdom). Qom: Prisoners. pp. 13-15. 22. Javadi Amoli, Morteza, 1380. Asfar Arba'ah from the perspective of mystics and sages, Proceedings of the Mulla Sadra World Conference, Volume 10. Tehran: Hekmat Sadra Foundation Publications. 23. Hasanzadeh Karimabad, Daoud, 2013. Arba'a travels in Islamic mysticism. First Q. The second pp. 9-39. 24. Khani, Ebrahim, 2016. Rereading the foundations and structure of the ontological problem in transcendental wisdom based on the logic of the Arba'a mystical texts according to Kaysari's reading. Isfahan: Faculty of Literature and Human Sciences, Islamic Philosophy and Theology Club. pp. 1-5 25. Rahimian, Saeed, 2013. Damge Rah and the bandits of Seluk. Tehran. Contemporary view. p. 10. 26. Rezazadeh, Reza, Jalilian, Zahra, 2016. Sadra's human seeker: Rereading Mullah Sadra's multifaceted approach to human behavior. Two scientific-research quarterly philosophical reflections of Zanjan University. Q7. Sh18. pp. 157-180. 27. Zangoui, God willing; Shabani Varki, Bakhtiar; Fatuhi, Mahmoud; Masoudi, Jahangir, 1389. Metaphor: its concept, theories and functions in education. Educational and Psychological Studies, 11(1, ) 77-108. 28. Aboudit, Abdul Rasool, 2012. Introduction to Hikmat Sadra'i system. Organization for the study and compilation of humanities books and the educational and research institute of Imam Khomeini (RA). 29. Karimi, Mohammad Hassan; Al-Barzi, Mahbubeh; Esfandiari, Leila, 2014. Examining the extent to which high school level religion and life books have the components of model education method in Islam. Research in Islamic education. Q23. No. 29, pp. 121-133. 30. Javadi Amoli, Abdullah, 1382. Rahiq Makhtoum (Explanation of transcendental wisdom). Qom: Prisoners. pp. 13-15. 31. Javadi Amoli, Morteza, 1380. Asfar Arba'ah from the perspective of mystics and sages, Proceedings of the Mulla Sadra World Conference, Volume 10. Tehran: Hekmat Sadra Foundation Publications. 32. Hasanzadeh Karimabad, Daoud, 2013. Arba'a travels in Islamic mysticism. First Q. The second pp. 9-39. 33. Khani, Ebrahim, 2016. Rereading the foundations and structure of the ontological problem in transcendental wisdom based on the logic of the Arba'a mystical texts according to Kaysari's reading. Isfahan: Faculty of Literature and Human Sciences, Islamic Philosophy and Theology Club. pp. 1-5 34. Rahimian, Saeed, 2013. Damge Rah and the bandits of Seluk. Tehran. Contemporary view. p. 10. 35. Rezazadeh, Reza, Jalilian, Zahra, 2016. Sadra's human seeker: Rereading Mullah Sadra's multifaceted approach to human behavior. Two scientific-research quarterly philosophical reflections of Zanjan University. Q7. Sh18. pp. 157-180. 36. Zangoui, God willing; Shabani Varki, Bakhtiar; Fatuhi, Mahmoud; Masoudi, Jahangir, 1389. Metaphor: its concept, theories and functions in education. Educational and Psychological Studies, 11(1, ) 77-108. 37. Aboudit, Abdul Rasool, 2012. Introduction to Hikmat Sadra'i system. Organization for the study and compilation of humanities books and the educational and research institute of Imam Khomeini (RA). 38. Karimi, Mohammad Hassan; Al-Barzi, Mahbubeh; Esfandiari, Leila, 2014. Examining the extent to which high school level religion and life books have the components of model education method in Islam. Research in Islamic education. Q23. No. 29, pp. 121-133. 39. Javadi Amoli, Abdullah, 1382. Rahiq Makhtoum (Explanation of transcendental wisdom). Qom: Prisoners. pp. 13-15. 40. Javadi Amoli, Morteza, 1380. Asfar Arba'ah from the perspective of mystics and sages, Proceedings of the Mulla Sadra World Conference, Volume 10. Tehran: Hekmat Sadra Foundation Publications. 41. Hasanzadeh Karimabad, Daoud, 2013. Arba'a travels in Islamic mysticism. First Q. The second pp. 9-39. 42. Khani, Ebrahim, 2016. Rereading the foundations and structure of the ontological problem in transcendental wisdom based on the logic of the Arba'a mystical texts according to Kaysari's reading. Isfahan: Faculty of Literature and Human Sciences, Islamic Philosophy and Theology Club. pp. 1-5 43. Rahimian, Saeed, 2013. Damge Rah and the bandits of Seluk. Tehran. Contemporary view. p. 10. 44. Rezazadeh, Reza, Jalilian, Zahra, 2016. Sadra's human seeker: Rereading Mullah Sadra's multifaceted approach to human behavior. Two scientific-research quarterly philosophical reflections of Zanjan University. Q7. Sh18. pp. 157-180. 45. Zangoui, God willing; Shabani Varki, Bakhtiar; Fatuhi, Mahmoud; Masoudi, Jahangir, 1389. Metaphor: its concept, theories and functions in education. Educational and Psychological Studies, 11(1, ) 77-108. 46. Aboudit, Abdul Rasool, 2012. Introduction to Hikmat Sadra'i system. Organization for the study and compilation of humanities books and the educational and research institute of Imam Khomeini (RA). 47. Karimi, Mohammad Hassan; Al-Barzi, Mahbubeh; Esfandiari, Leila, 2014. Examining the extent to which high school level religion and life books have the components of model education method in Islam. Research in Islamic education. Q23. No. 29, pp. 121-133. 48. Javadi Amoli, Abdullah, 1382. Rahiq Makhtoum (Explanation of transcendental wisdom). Qom: Prisoners. pp. 13-15. 49. Javadi Amoli, Morteza, 1380. Asfar Arba'ah from the perspective of mystics and sages, Proceedings of the Mulla Sadra World Conference, Volume 10. Tehran: Hekmat Sadra Foundation Publications. 50. Hasanzadeh Karimabad, Daoud, 2013. Arba'a travels in Islamic mysticism. First Q. The second pp. 9-39. 51. Khani, Ebrahim, 2016. Rereading the foundations and structure of the ontological problem in transcendental wisdom based on the logic of the Arba'a mystical texts according to Kaysari's reading. Isfahan: Faculty of Literature and Human Sciences, Islamic Philosophy and Theology Club. pp. 1-5 52. Rahimian, Saeed, 2013. Damge Rah and the bandits of Seluk. Tehran. Contemporary view. p. 10. 53. Rezazadeh, Reza, Jalilian, Zahra, 2016. Sadra's human seeker: Rereading Mullah Sadra's multifaceted approach to human behavior. Two scientific-research quarterly philosophical reflections of Zanjan University. Q7. Sh18. pp. 157-180. 54. Zangoui, God willing; Shabani Varki, Bakhtiar; Fatuhi, Mahmoud; Masoudi, Jahangir, 1389. Metaphor: its concept, theories and functions in education. Educational and Psychological Studies, 11(1, ) 77-108. 55. Aboudit, Abdul Rasool, 2012. Introduction to Hikmat Sadra'i system. Organization for the study and compilation of humanities books and the educational and research institute of Imam Khomeini (RA). 56. Karimi, Mohammad Hassan; Al-Barzi, Mahbubeh; Esfandiari, Leila, 2014. Examining the extent to which high school level religion and life books have the components of model education method in Islam. Research in Islamic education. Q23. No. 29, pp. 121-133.
|