1. ققرآن کریم 2. باقری، خسرو (۱۳۸۶). نگاهی دوباره به تربیت اسلامی. تهران: انتشارات مدرسه 3. باقری، خسرو (1389). درآمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران. جلد اول. تهران: علمی و فرهنگی 4. باقری، خسرو (1395). هویت علم دینی: نگاهی معرفت شناختی به نسبت دین با علوم انسانی.تهران: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5. حرعاملی، محمدبن حسن (1380). جهادالنفس وسائل الشیعه. ترجمه: علی افراسیابی، قم: نهاوندی 6. رشیدی، شیرین؛ کشاورز، سوسن؛ بهشتی، سعید و صالحی، اکبر (1396). ارائه الگوی نظری تربیت عقلانی جهت نظام آموزش و پرورش رسمی و عمومی بر اساس مبانی معرفت شناختی قرآن کریم. مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی، (2):36-7 7. زرین جویی الوار، مریم و فیاض، شهیندخت (1396). بررسی رابطه بین روش های تربیتی مادران با مسئولیت پذیری دانش آموزان (با تأکید بر آموزه های تربیت اسلامی). مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی، 2 (2): 60-37 8. سلمان ماهینی، سکینه و فرامرز قراملکی، احد (1394). دلالت های تربیتی مفهوم قرآنی "شاکله" بر اساس رهیافت علامه طباطبایی در تفسیر المیزان. علوم تربیتی از دیدگاه اسلام، 4(3): 57-35 9. صدر، سید محمدباقر (1369). سنتهای اجتماعی و فلسفه تاریخ در مکتب قرآن. ترجمه: حسین منوچهری. تهران: رجاء 10. طباطبایی، سیدمحمد حسین (1391). تفسیر المیزان. ترجمه: سیدمحمدباقر موسوی همدانی. قم: دفتر انتشارات اسلامی 11. عموری، نعیم و باوان پوری، مسعود (1393). تبیین و بررسی اراده و انواع آن در قرآن کریم (با تکیه بر اراده انسانی). پژوهشنامه معارف قرآنی (آفاق دین)، 17(5): 60-31 12. قرائتی، محسن (1383). تفسیر نور. تهران: مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن 13. کلینی، محمد بن یعقوب (1388 ق). اصول کافی. ترجمه: محمدباقر کمره ای. جلد اول، قم: اسوه 14. مبشری، محمدتقی؛ صفری، محمود و ملکی فارمد، مریم (1399). شناسایی مؤلفه های انگیزه بخش مناجات خمسه عشر بر انس دانش آموزان با خدا، مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی، 5(4): 126-109 15. مکارم شیرازی، ناصر (1375). تفسیر نمونه، تهران: دارالکتب الاسلامیه 16. ملکی، حسن (1390). شاخص های تربیت. تهران: آییژ
|