1. قران کریم 2. اسمعیلی،معصومه، دهدست، کوثر، قبادی،شهاب و عسگری،محمد.(1399). مطالعه کیفی الگوی سهمگذاری در مشاوره با رویکرد اسلامی و نقش آن در پایداری تغییرات نوع اول،دوم و سوم مراجعان. مجله مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی.4(پیاپی 17).7-32. 3. برمال، فرید، صالحی فدردی، جواد، و طبیبی، زهرا (1397). اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر نشخوار ذهنی، شیوه حل مساله و تنظیم شناختی هیجان افراد مبتلا به افسردگی. مجله مطالعات روانشناختی، 14(2)، 107-91. 4. جلوه گر، افسانه، کارشکی، حسین و اصغری نکاح، محسن.(۱۳۹۲). تاثیر اموزش خود تنظیمی بر حل مساله کودکان پیش دبستانی. فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی.شماره ۲۹.سال هشتم: ۱۱۶-۱۳۶. 5. حسین ثابت، فریده.(1388). مبانی دینی و روان شناختی صبر: به همراه مقیاس سنجش صبر. تهران: نشر تندیس علم. 6. حسین ثابت، فریده. (۱۳۸۷). اثربخشی آموزش صبر بر اضطراب، افسردگی و شادکامی . فصلنامه مطالعات اسلامی و روان شناسی . شماره ۲. دوره ۱ : ۷۹-۹۲. 7. خرمایی، فرهاد، فرمانی، اعظم و دوکوهکی، نجمه. (1393). بررسی نقش صبر و مؤلفههای آن در پیشبینی رضایت زناشویی والدین دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر شیراز. ششمین همایش ملی آسیبشناسی خانواده، تهران:پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی 8. راغب اصفهانی، حسین بن محمد.(بی تا). فرهنگ قرانی راغب. ترجمه جهانگیر ولد بیگی(1396).تهران: نشر آراس. 9. صالحی، مسعود.(1399). بررسی رابطه بین تاب آوری و ویژگی های جمعیت شناختی با فرسودگی شغلی در معلمان زن شهرستان جوین. توسعه حرفه ای معلم.5(2): 25-39. 10. عزتی، میترا، دیالمه،نیکو و افضلی قادی، منا.(1398). رفتار فرانقشی در سازمانهای آموزشی،تحلیل تطبیقی مولفهها با تاکید بر آموزههای تربیتی اسلام. مجله مسایل کاربردی درتعلیم و تربیت اسلامی.4(1):87-116. 11. فولاد چنگ، محبوبه و محمدی، پریسا.(1396). شیوه های والدگری و پرخاشگری: نقش واسطه ای سبک های حل مساله.روان شناسی تحولی.54:173-186. 12. قاسمیزاد، علیرضا و بهنامیفر،فرزانه.(1398). شناسایی مولفه های سرمایه های روان شناختی دانشجویان از دیدگاه اسلام.مجله مسایل کاربردی در تعلیم و تربیت اسلامی. 4(1):117-144. 13. کلینی، محمد بن یعقوب.(۱۳۶۵). اصول کافی .جلد دوم. تهران : دار الکتب الاسلامیه. 14. گلندوز، پری ملکی، سرداری، باقر.(1399). اثر بخشی روان درمانی مثبت گرا با تاکید بر آموزه های دینی بر بهبود سازگاری روان شناختی دانش آموزان دارای افکار خودکشی. مجله مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی. 5(2): 115-142. 15. مطلبی، کبری، کیانی، قمر. (1396). رابطه فرسودگی شغلی با سلامت روان معلمان مدارس استثنایی با نقش میانجی مشارکت شغلی. نشریه مدیریت ارتقای سلامت. 6( 3):57-21. 16. نوح پور،عسگر، اقدسی، علی نقی و پناه علی، امیر.(1399).مقایسه اثر بخشی اموزش راهبردهای کمک خواهی و حل مساله بر خودکارامدی تحصیلی دانش اموزان استعدادهای درخشان. پرستاری کودک. 7(1):87-97. 17. نولن هوکسما، سوزان، فردریکسون، باربارا، لافتوس، جفری و لوتز، کریستیل.(۲۰۱۴). زمینه روان شناسی اتکیسنون و هیلگارد. جلد دوم، ترجمه حسن رفیعی(۱۳۹۵). تهران: انتشارات ارجمند. 18. یارویسی، فهیمه، میهن دوست، زینب و مامی، شهرام.(1399).تاثیر رفتار درمانی گفتگویی بر مولفه های روان شناختی (اضطراب،تنش، افسردگی) و سبک های حل مساله در دانش اموزان مبتلا به افسردگی. مدیریت ارتقای سلامت.10(1):73-60.
|