[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمارهای نشریه::
اصول اخلاقی انتشار مقالات::
مقالات آماده انتشار::
نکات قابل توجه نویسندگان::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
بانک ها و نمایه نامه ها

پایگاه مرکز اطلاعات جهاددانشگاهی
بانک مجلات تخصصی نور

بانک اطلاعات نشریات کشور

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فن آوری
سامانه جامع رسانه های کشور

پایگاه مرجع دانش (سیویلیکا)

 پرتال جامع علوم انسانی 

سامانه اطلاعات پژوهشی ایران 

..
شبکه های اجتماعی

لینکدین 

..
سامانه مشابهت یاب متون



 
 نه به سرقت علمی و ادبی 
..
:: پیوندهای مفید ::
 | تاریخ ارسال: 1399/7/12 | 

پیوندهای مفید                                                      

 پژوهشگاه  مطالعات آموزش و پرورش http://www.rie.ir
سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی                                                  http://oerp.ir
 وزارت آموزش و پرورش    http://www.medu.ir
سامانه ارزیابی نشریات علمی وزارت علوم ، تحقیقات و فن آوری  https://journals.msrt.ir
وزات علوم ، تحقیقات و فناوری http://msrt.ir/fa
بنیاد دائره المعارف اسلامی (_دانشنامه جهان اسلام)
کمیته اخلاق نشر   https://publicationethics.org/guidance/Guidelines
شناسه دیجیتال مقالات  https://www.doi.org
نشریات علمی کشور https://journals.msrt.ir
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
دفعات مشاهده: 1827 بار   |   دفعات چاپ: 328 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
نشریه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی Journal of Applied Issues in Islamic Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 47 queries by YEKTAWEB 4645
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)