[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمارهای نشریه::
اصول اخلاقی انتشار مقالات::
مقالات آماده انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
بانک ها و نمایه نامه ها

پایگاه مرکز اطلاعات جهاددانشگاهی
بانک مجلات تخصصی نور

بانک اطلاعات نشریات کشور

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فن آوری
سامانه جامع رسانه های کشور

پایگاه مرجع دانش (سیویلیکا)

 پرتال جامع علوم انسانی 

سامانه اطلاعات پژوهشی ایران 

..
شبکه های اجتماعی

لینکدین 

..
سامانه مشابهت یاب متون



 
 نه به سرقت علمی و ادبی 
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 2، شماره 2 - ( 1396 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML ارائه الگوی نظری تربیت عقلانی جهت نظام آموزش و پرورش رسمی و عمومی براساس مبانی معرفت‌شناختی قرآن‌کریم ص. 7-36
[English Abstract] شیرین رشیدی*، سوسن کشاورز، سعید بهشتی، اکبر صالحی
چکیده (26625 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3876 دریافت)  
XML بررسی رابطه روش‌های تربیتی مادران با مسئولیت‌پذیری پسران (با تاکید بر آموزه‌های تربیت اسلامی) ص. 37-60
[English Abstract] ایراندخت فیاض*، مریم زرین‌جوی‌الوار
چکیده (4078 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (7420 دریافت)  
XML بررسی رابطه بین استفاده جوانان از شبکه‌های اجتماعی و شرکت در مراسم مذهبی ص. 61-90
[English Abstract] سمیه تاجیک اسماعیلی*، محمدجواد کاوه قهفرخی
چکیده (2893 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (3026 دریافت)  
XML اثربخشی آموزش مهارت‌های زندگی از منظر اسلام و روان‌شناسی بر بهزیستی روان‌شناختی ص. 91-112
[English Abstract] محبوبه فولادچنگ*، زهرا مرحمتی
چکیده (3962 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (2497 دریافت)  
XML مقایسه سبک زندگی مادران حافظ قرآن و همتایان آنان در شهر تهران ص. 113-130
[English Abstract] احد نویدی*، سریه محمدی
چکیده (3120 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (962 دریافت)  
XML بررسی میزان توجه به ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرروش درکتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی ص. 131-154
[English Abstract] رضا وفایی*، سیف‌اله فضل‌الهی قمشی، احمد طالعی‌فرد
چکیده (5030 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (51151 دریافت)  
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
فصلنامه علمی پژوهشی مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی Quarterly Journal of Applied Issues in Islamic Education
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 47 queries by YEKTAWEB 4331
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)