1. امین اصفهانی. سیده نصرت بیگم. (1397 a). اخلاق و راه سعادت. قم: جامعه الزهراء علیهاالسلام، چاپ اول. 2. امین اصفهانی. سیده نصرت بیگم. (1397 b). روش خوشبختی و توصیه به خواهران ایمانی. قم: جامعه الزهراء علیهاالسلام، چاپ اول. 3. امین اصفهانی، سیده نصرت بیگم. (1397 c). معاد یا آخرین سیر بشر. قم: جامعه الزهراء علیهاالسلام، چاپ اول. 4. امین اصفهانی، سیده نصرت بیگم. (1394). مخزن العرفان جلد 1. قم: اکرام، چاپ اول. 5. امین اصفهانی، سیده نصرت بیگم. (1394). مخزن العرفان جلد 2. قم: اکرام، چاپ اول. 6. امین اصفهانی، سیده نصرت بیگم. (1394). مخزن العرفان جلد 5. قم: اکرام، چاپ اول. 7. امین اصفهانی، سیده نصرت بیگم. (1394). مخزن العرفان جلد 7. قم: اکرام، چاپ اول. 8. امین اصفهانی، سیده نصرت بیگم. (1394). مخزن العرفان جلد 8. قم: اکرام، چاپ اول. 9. امین اصفهانی، سیده نصرت بیگم. (1394). مخزن العرفان جلد 9. قم: اکرام، چاپ اول. 10. امین اصفهانی، سیده نصرت بیگم. (1394). مخزن العرفان جلد 10. قم: اکرام، چاپ اول. 11. امین اصفهانی، سیده نصرت بیگم. (1394). مخزن العرفان جلد 11. قم: اکرام، چاپ اول. 12. امین اصفهانی، سیده نصرت بیگم. (1394). مخزن العرفان جلد 12. قم: اکرام، چاپ اول. 13. امین اصفهانی، سیده نصرت بیگم. (1394). مخزن العرفان جلد 13. قم: اکرام، چاپ اول. 14. امین اصفهانی، سیده نصرت بیگم. (1394). مخزن العرفان جلد 14. قم: اکرام، چاپ اول. 15. امین اصفهانی، سیده نصرت بیگم. (1394). مخزن العرفان جلد 15. قم: اکرام، چاپ اول. 16. انصاری، مریم؛ محسنی پور، محمدصادق.(1397). بررسی دیدگاه دبیران دوره متوسطه پیرامون فرصتها و تهدیدهای تربیت اخلاقی در نظام آموزشی. مسائل کاربردی در تعلیم و تربیت اسلامی. 3(1): 30-7. 17. باقری، خسرو.(1390). رویکردها و روشهای پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت. تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی، چاپ اول. 18. بهشتی، سعید. (1390). کاوش هایی در فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی برمبنای شماری از دیدگاه های معرفت شناختی صدرالمتألهین. اندیشه نوین دینی. 7(26): 143-164. 19. حسنی. محمد؛ سرکارآرانی، محمدرضا. (1394). رویکردهای نوین در تربیت اخلاقی. تهران: مدرسه، چاپ اول. 20. خسروپناه، عبدالحسین. (16 بهمن 1392). نسبت عقل و عرفان در اندیشه بانو مجتهده امین. مشهد: سومین کنگره بین المللی بزرگداشت بانو امین. کتاب ایران. ایبنا، کد خبر 193431. https://www.ibena.ir/ 21. دهقانی، مرضیه؛ امین خندقی، مقصود؛ جعفری ثانی، حسین؛ نوغانی، محسن. (1390). واکاوی الگوی مفهومی در حوزه برنامه درسی. پژوهش نامه مبانی تعلیم و تربیت. 1(1): 99-126. 22. رجالی، اعظم. (1393). اخلاق و عرفان دو شاخصه مهم بانو مجتهده امین. ایمنا.کد خبر 144346. https://www.imna.ir/ 23. عطار، شیما؛ ناطقی، فائزه؛ عرفانی، نصراله.(1400). بررسی محتوای کتابهای درسی قرآن دوره متوسطه اول براساس شاخصهای رویکرد اسلامی در تربیت اخلاقی. مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی. 6(2): 108-87. 24. غریبی، جلال؛ گلستانی، سید هاشم؛ جعفری، سید ابراهیم.(1393). مبانی ارزششناسی تعلیم و تربیت چندفرهنگی. تدریس پژوهی. 2(1): 95-85. 25. فرمهینی فراهانی، محسن. (1390). تربیت در نهج البلاغه. تهران: آییژ، چاپ اول. 26. فقیهی، سیداحمد. (1393). روش های تربیت اخلاقی در المیزان. قم: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، چاپ اول. 27. کوشی، زهرا؛ موسی پور، نعمت الله؛ آرمند، محمد؛ محبی، علی.(1399). طراحی و اعتبارسنجی الگوی تربیت اخلاقی در دوره ابتدایی نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران. مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی. 5(3): 154-127. 28. گروه مؤلفان. (1390). مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران. تهران: وزارت آموزش و پرورش. 29. مجد فر، فاطمه.(1382). جامعه شناسی عمومی. تهران: شعاع، چاپ اول. 30. منانی، فرشته و پناهی آزاد، حسن. (1399). نسبت جاودانگی انسان و عمل اخلاقی از دیدگاه بانو مجتهده امین. پژوهش نامه اخلاق. 13(49): 51-68. 31. نراقی، ملا احمد. (1394). جامعه السعادات جلد1. ترجمه: کریم فیضی. قم: قائم آل علی، چاپ اول. 32. یادگاری، مطهره؛ صالحی، کیوان؛ سجادیه، نرگس سادات.(1398). ارائه نظریه داده بنیاد برای تبیین فرایندهای جاری تربیت اخلاقی در مدارس متوسطه شهر تهران. مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی. 4(2): 186-147. 33. Cam Philip. (2020). Teaching Ethics in Schools: A new approach to moral education. ACER Press 34. Chazan Barry. (2022). What Is “Moral Education”?,Principles and Pedagogies in Jewish Education. [ DOI:10.1007/978-3-030-83925-3_4] 35. Tang H, Wang Y(2021). Moral Education Curriculum Reform for China’s Elementary and Middle Schools in the Twenty-First Century: Past Progress and Future Prospects. ECNU Review of Education.;4(4):727-742. doi:10.1177/2096531120923416 36. Thompson Winston C. (2021). Probing moral education and pursuing social justice: Review of Nucci, L. & Ilten-Gee, R. Moral education for social justice. Journal of Moral Education. [ DOI:10.1080/03057240.2021.1992218]
|