[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمارهای نشریه::
اصول اخلاقی انتشار مقالات::
مقالات آماده انتشار::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
بانک ها و نمایه نامه ها

پایگاه مرکز اطلاعات جهاددانشگاهی
بانک مجلات تخصصی نور

بانک اطلاعات نشریات کشور

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فن آوری
سامانه جامع رسانه های کشور

پایگاه مرجع دانش (سیویلیکا)

 پرتال جامع علوم انسانی 

سامانه اطلاعات پژوهشی ایران 

..
شبکه های اجتماعی

لینکدین 

..
سامانه مشابهت یاب متون



 
 نه به سرقت علمی و ادبی 
..
:: اهداف نشریه ::
 | تاریخ ارسال: 1396/8/7 | 
اهداف و چشم‌انداز
هدف اصلی مجله مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی چاپ مقاله‌های پژوهشی کاربردی  با کیفیت در حوزه‌های تعلیم و تربیت (فلسفه تعلیم و تربیت، مدیریت آموزشی، روان‌شناسی تربیتی و... ) با رویکرد اسلامی است تا زمینه مناسب برای رشد و ارتقای هرچه بیشتر آموزش و پرورش رسمی کشور فراهم شود.

محورهای موضوعی
- تحلیل و ارائه آراء و اندیشه‌های تعلیم و تربیتی اندیشمندان مسلمان  و کاربست آن در نظام آموزش و پرورش
- بررسی ساحت‌ها و ابعاد تربیت رسمی و عمومی با رویکرد اسلامی
- طرح موضوعات و چالش‌های اساسی تعلیم و تربیت کشور و ارائه دیدگاه‌های نوین و استدلالی به متولیان و دست‌اندرکاران برای دستیابی به تعلیم و تربیت اسلامی
- ارزشیابی از هدف‌ها، برنامه‌ها و روش‌های جاری در تعلیم و تربیت اسلامی در نظام آموزش و پرورش  رسمی و عمومی
- گسترش و نشر علم و دانش کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی
 
دفعات مشاهده: 4821 بار   |   دفعات چاپ: 395 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
فصلنامه علمی پژوهشی مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی Quarterly Journal of Applied Issues in Islamic Education
Persian site map - English site map - Created in 0.03 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 4280
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)