[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
آمارهای نشریه::
اصول اخلاقی انتشار مقالات::
مقالات آماده انتشار::
نکات قابل توجه نویسندگان::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
بانک ها و نمایه نامه ها

پایگاه مرکز اطلاعات جهاددانشگاهی
بانک مجلات تخصصی نور

بانک اطلاعات نشریات کشور

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فن آوری
سامانه جامع رسانه های کشور

پایگاه مرجع دانش (سیویلیکا)

 پرتال جامع علوم انسانی 

سامانه اطلاعات پژوهشی ایران 

..
شبکه های اجتماعی

لینکدین 

..
سامانه مشابهت یاب متون



 
 نه به سرقت علمی و ادبی 
..
:: مقالات آماده انتشار ::
 | تاریخ ارسال: 1399/8/4 | 
  • دینداری در کودکان پیش دبستانی: یک مطالعه تکوینی
    فرهاد خرمائی، زینب امینی زازرانی، فاطمه سعیدی، مریم شیبانی، نیلوفر موهبت، سید مهدی پورسید *
  • واکاوی مفهومی مثبت اندیشی و مثبت نگری در نهج البلاغه به منظور ارائه ی استلزامات تربیتی
    زهره سعادتمند *
  • بررسی رابطه سه گانه تاریک شخصیت و ایده آل گرایی اخلاقی با بدرفتاری تحصیلی در دانشجویان: نقش میانجی با وجدان بودن و صداقت-تواضع
    فرزانه میکاییلی منیع *، بهناز دهقان، بهزاد ارژنگی، مهدی شیرزاده، فرشته رضایی، الهام الهی
  • شکاف بین‌نسلی و نقش آن بر پایبندی دانش‌آموزان به الگوی زندگی اسلامی
    علیرضا سوسرائی، سکینه جعفری *، علی اکبر امین بیدختی
  • نقش استفاده از شبکه‌های اجتماعی در هویت اجتماعی دانشجویان با واسطه‌گری آموزه‌های مذهبی
    مهین کرامتی فرد *، نرگس مرادی
  • دفعات مشاهده: 8024 بار   |   دفعات چاپ: 1048 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
    ::
    نشریه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی Journal of Applied Issues in Islamic Education
    Persian site map - English site map - Created in 0.13 seconds with 64 queries by YEKTAWEB 4725
    Creative Commons License
    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial (CC BY-NC)