1. قرآن کریم. 2. اخوان بی تقصیر، زهرا.(1389). بررسی و مقایسه رابطه تمایزیافتگی و فرسودگی شغلی در زنان شاغل سرپرست و غیرسرپرست، پایان نامه کارشناسی ارشد، چاپ نشده، دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه تربیت معلم، تهران. 3. اعزازی، سید مسعود، ابراهیمپور، حبیب. (1396). بررسی نقش دینداری در توسعه کارآمدی معلمان در شهرستانهای اردبیل، روانشناسی مدرسه، 6(4)، 7-24. 4. امیری نسب، علی. (۱۳۹۴). بررسی رابطه دینداری و سبک زندگی سالم کارکنان مجتمع آموزشی و پرورشی شهدای مسجد جامع چابهار، همایش بین المللی روانشناسی و فرهنگ زندگی، استانبول، مؤسسه سفیران فرهنگی مبین. 5. باقرپور، معصومه.(1397). تأثیر آموزش ذهنیت فلسفی بر نگرش دینی و مهارت های زندگی معلمان، فصلنامه مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی، 3(2)، 7-28. 6. پور قاز، عبدالوهاب و نوری کوهبنانی، معظمه.(1392). هوش اجتماعی مدیران و ارتباط آن با قابلیت جذب دانش در مدارس راهنمایی و متوسطه دخترانه شهر زاهدان. پایاننامه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت آموزشی، دانشگاه سیستان و بلوچستان. 7. پوریزدانی، علی، علیخانی، نورالله، شیخ، عالیه، خطیری، خدیجه. (1395). رابطه هوش اجتماعی با عملکرد و رضایت شغلی معلمان مدارس متوسطه شهرستان نوشهر، دومین کنفرانس بینالمللی تحقیقات مدرن در مدیریت، اقتصاد و حسابداری، کوآلالامپور، مالزی. 8. جمشیدی سولکلو، بهنام، عرب مقدم، نرگس و درخواه، فریده. (1393). رابطه دینداری و تابآوری در دانشآموزان راهنمایی و دبیرستان شهر شیراز، اندیشههای نوین تربیتی، 1(10) 10: 161-141. 9. حاجی زاده، میترا. (1387). اعتباریابی مقیاس هوش اجتماعی و رابطه آن با شادکامی و پرخاشگری در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی اهواز. 10. خدادادکاشی، شعله، گودرزی، محمود.(1393). بررسی ابعاد و مدل سرمایه اجتماعی در سازمان های ورزشی، مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش، 1(4)، 24-11. 11. خطیب زنجانی، نازیلا و فرج اللهی، مهران. (1391). عوامل مؤثر در اشاعه مفاهیم و باورهای دینی بین دانشآموزان (دوره راهنمایی و متوسطه منطقهی 2 تهران)، روانشناسی تربیتی، 8(3) 18-1. 12. رضا دوست، کریم، باقری، معصومه و هاشمی، کبری. (1395). تأثیر میزان دینداری بر گرایش به ارتکاب جرم در شهر اهواز، سومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی، باتومی گرجستان 16 خرداد 1395. 13. رضایی، اکبر. (1389). مقیاس هوش اجتماعی ترومسو: ساختار عاملی و پایایی نسخه فارسی در جامعه دانشجویان، فصلنامه روان شناسی دانشگاه تبریز، 5(20)، 87-70. 14. سراجزاده،حسین، توکلی، مهناز. (1380). بررسی تعریف عملیاتی دینی در پژوهشهای اجتماعی، نامه پژوهش، 5: 20-21. 15. سیبستانی اللهآبادی ، محبلوبه ، البرزی ، محبوبه ، خوشبخت ، فریبا.(1399). رابطه بین متغیرهای هوش معنوی والدین و معلمان و شادکامی دانش آموزان دوره ابتدایی : نقش واسطه گری بهزیستی معنوی دانش آموزان ، 5(1) :35-60 16. شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش (1390). مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران. 17. طالبان، محمدرضا.(1393). پیمایش ملی تدین اسلامی ایرانیان. مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران.(ایسپا). تهران: انشارات جهاد دانشگاهی. 18. طهماسبزاده شیخلار، داود، عظیمپور، احسان. (1398). آزمون ساختار عاملی و سنجش همسانی درونی پرسشنامه عوامل آموزشی موثر بر تربیت دینی دانشآموزان، مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی، 4(1)، 65-86. 19. قفلسازان، مریم، رنجبری پور، طاهره و خوشنویس، الهه. (۱۳۹۵). نقش بهزیستی معنوی در پیشبینی رضایت شغلی معلمان زن دبیرستانهای دخترانه شهر بومهن، اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی، تهران، شرکت خدمات برتر. 20. کاظمیان، سمیه و اسماعیلی، معصومه. (1391). اثربخشی آموزش خودمتمایزسازی بر افزایش میزان سازگاری نوجوانان خانواده های طلاق، نشریه پژوهش های روانشناسی بالینی و مشاوره،2(1): 152-143. 21. کشاورز افشار، حسین، قنبریان، الهه، جبلی، سید جلیل، سعادت، سید حسن.(1397). رابطه تمایزیافتگی خود و طرحواره ناسازگار اولیه با مولفه های عملکرد خانواده در زنان نظامیان شهر تهران، مجله طب نظامی، 20(6)، 635-644. 22. کیذوری، امیرحسین و خسروی راد، مطهره. (۱۳۹۶). بررسی رابطه اعتقادات مذهبی با هوش اجتماعی دبیران مقطع ابتدایی شهر نیشابور، چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوریهای اخیر در روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری، تهران، دانشگاه نیکان. 23. کیانی، مجید، شیروانی، طهماسب و خندان، اسماعیل. (1393). ارتباط بین خودمتمایزسازی و سلامت روانی در جانبازان و معلولین، فصلنامه طب جانباز، 6(4): 169-164. 24. ملائکه،سید حسن، امیری فر، الهام.(1397).بررسی ارتباط بین ابعاد مختلف دینداری و مشارکت سیاسی در بین شهروندان شهر ایذه، فصلنامه علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر، 2(41)، 61-86. 25. میکائیلی منیع، فرزانه، بابایی، زینب، حسنی، محمد. (1395). بررسی رابطه دینداری، هوش معنوی و بخشش با سازگاری اجتماعی در دانشجویان سال اول، روانشناسی و دین، 9(1)، 123-142. 26. نبوی، سید صادق، سهرابی، فرامرز، افروز، غلامعلی، دلاور، علی و حسینیان، سیمین. (1396). رابطه خودکارآمدی با سلامت روان در معلمان: نقش واسطهای حمایت اجتماعی ادراک شده، فصلنامه پژوهش در سلامت روانشناختی، دوره 11، شماره 2: 68-50. 27. نوید ادهم، مهدی (1391). الزامات مدیریتی تحول بینیادین در آموزش و پرورش، راهبرد فرهنگ، شماره(17 و 18)، 323-295.
|